środa, 21 września 2011

Hypersonic 2.0

Hypersonic 2.0




Hypersonic is a compositional workhorse and an expandable, high-performance sample player/synthesizer. The software takes the musical instrument workstation concept to computer-based music production environments, offering higher quality, easier use, and more effective playability.

Features :
- 16 channels playable simultaneously
- Integrated mixer with level, pan, output, FX1-4 send
- Integrated super-fast search engine
- Context-sensitive "Hyper Display"
- Hyper Knobs for fast and effective sound tweaking
- Expansion bay for sound/sample library expansions or synthesizer modules
- Integrated MIDI keyboard
- Seamless, comfortable integration into VST 2.0 compatible ho

     Jeśli chodzi o wtyczki, które imitują brzmienia instrumentów to miałem do czynienia z wieloma, rozpoczynając od Fruity loopsowego Sytrusa poprzez brzmienia reasona (które też są wypaśne) czy też biblioteki do Kontakta NI ale jakoś tak wyszło że Hypersonic 2 przypadł mi najbardziej do gustu. Jest kilka powodów dla których myślę że i wam się spodoba. Po pierwsze ogromna funkcjonalność, w jednej wtyczce znajdziecie wszystko czego wam potrzeba: smyczki, pętle bębnów, basy, pianina, dzwonki, różnego rodzaju klawisze, gitary (klasyczne i elektryczne), naprawdę pod tym względem Steinberg wykonał kawał dobrej roboty. Druga zaleta to taka że można jej używać jako VSTi czy też DXi ale też i standalone i w ten sposób nagrywać swoje partie. Dodatkowo instrument ten daje możliwość łączenia brzmień poprzez wciśnięcie takiej małej strzałeczki po lewej stronie każdego załadowanego instrumentu, czasami daje to naprawdę fajne efekty. A jeśli już o efektach mowa to można je stosować do każdego instrumentu, są one zamieszczone zaraz nad klwiszami ;). Wtyka działa szybko i nigdy nie miałem z nią większych problemów, a jej zaletą jest również mało zajmująca biblioteka brzmień (1,7 GB). Żeby nie było tak słodko to widzę w tym softwarze jedną wadę, a mianowicie brzmienie niektórych instrumentów jest czasami zbyt płaskie i sztuczne, a nie tak ciepłe jak np. w Reasonie, ale radziłem sobie z tym poprzez włączanie Fruity Loopsowego Soundgoodizera w efektach (naprawdę dobra wtyka) i wszystko w miarę grało. Jeśli produkujesz hip hop to ta wtyka na pewno Ci się przyda. Ja stosowałem ją niemal do każdego kawałka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz